Programowanie
Wieża Hanoi
Autor: M.Rosa
Wieża Hanoi czyli klasyczny przykład nauki algorytmiki w innym wydaniu. Przykład animacji przekładania klocków w konsoli w kolorami.
Gra logiczna Neutron Balls
Autor: D. Piątkowski
Gra Neutron Balls została stworzona z wykorzystaniem bibliotek OpenGL. Zasady gry są proste i polegają wyrzucaniu piłeczek pod odpowiednim kątem i z odpowiednią siłą w celu zbicia figur. Po każdej turze figury są przesuwane o jeden poziom wyżej podobnie jak w grze Tetris. Grę można pobrać – link poniżej.
Poniżej znajduje się kilka zrzutów ekranu z prezentowanej gry:


Neutron Balls
Gra logiczna Górnik Siarka - wersja graficzna
Autor silnika: P. Brzeziński, Plansze: Uczniowie technikum teleinformatycznego , Skórki: Uczniowie technikum procesów graficznych
Dalszym elementem rozwoju gry Górnik Siarka było nałożenie tz. skórek na symbole reprezentujące rożnego rodzaju obiekty.
Gra logiczna Górnik Siarka
Autor silnika: P. Brzeziński, Plansze: Uczniowie technikum teleinformatycznego
W ramach dalszej zabawy z programowaniem w języku C przedstawiamy prostą grę logiczną Górnik Siarka. Gra ta wykorzystuję symbole alfanumeryczne i interpunkcyjne, którym zostały przyporządkowane odpowiednie właściwości. Mapa gry jest odczytywana z pliku tekstowego przygotowana przez uczniów technikum teleinformatycznego. Górnik Siarka jest wzorowany na starej popularnej grze z przełomu lat 80/90 Robbo początkowo dostępnej na komputerach 8-bitowych Atari.
Konsolowe retro
Autorzy: T. Szczucinski (Asteroidy), J. Woźniak (Berek), K. Paterek (FlappyC), M. Zdyrski (Żaba) D. Piątkowski (Pacman)
W ramach zabawy z programowaniem pod konsolą Windows w języku C zostały na nowo stworzone stare popularne gry, które były popularne w latach osiemdziesiątych na komputerach 8-bitowych. Gry wykorzystują obszar pamięci obrazu konsoli Windows oraz znaki alfanumeryczne i interpunkcyjne do stworzenia planszy gry.
Elektroniczny system kontroli pobytu RFID
Autorzy: P. Kowalik, M. Gaweł oraz D. Kuczek
System kart RFID pozwala na obsługę kart zbliżeniowych i kontrole dostępu, użytkowników znajdujących się w bazie danych SQLite. System składa się z dwóch programów - serwera komunikacji z czytnikami (napisany pod system Unix w C/C++) oraz interfejsu graficznego użytkownika systemu (napisany w PHP). Użytkownik ma do dyspozycji przyjazny interfejs graficzny, z którego korzystać może za pomocą przeglądarki internetowej. Podstawową funkcją jest przeglądanie zdarzeń kart. Dodatkową funkcjonalność stanowi menedżer użytkowników, dzięki któremu można swobodnie dodawać oraz edytować ustawienia użytkowników posiadających karty.
Poniżej znajduje się kilka zrzutów ekranu z prezentowanego systemu:



Strona szkoły
Autorzy: P. Kowalik, M. Gaweł oraz D. Kuczek
Strona szkolna również oparta jest na autorskim programie w PHP z wykorzystaniem bazy SQLite. Oprogramowanie to umożliwia tworzenie i edycję newsów oraz artykułów. Dodatkowymi funkcjonalnościami są: zarządzanie użytkownikami, edycja menu górnego i bocznego oraz umieszczanie globalnych ogłoszeń. Ten silnik jest zaprojektowany w taki sposób, aby poradził sobie z nim każdy użytkownik sieci. Całość utrzymana jest w dwóch kolorystykach: jasnoszarej oraz niebieskiej.
Poniżej znajduje się kilka zrzutów ekranu z panelu administracyjnego strony szkolnej:



Logowanie do systemu